CATALOG PIESE AUTO
Selecteaza masina
cauta cod sau denumire
Produse universale
PRODUSE ORIGINALE
Produse promotionale
Denumire
Suport, bucsa brat
Cod articol
RU-514
Producator:

Unitate de impachetare:
0
Lungime [mm]
60mm
Diametru interior [mm]
16mm
Diametru exterior
65mm
copy
CODURI OE: |
MITSUBISHI MB631492 |
Utilizat la:
- HYUNDAI » GALLOPER I » 2.5 TD
- HYUNDAI » GALLOPER I » 2.5 TD intercooler
- HYUNDAI » GALLOPER I » 3.0 V6
- HYUNDAI » GALLOPER II (JK-01) » 2.5 TCi D
- HYUNDAI » GALLOPER II (JK-01) » 2.5 TD
- HYUNDAI » GALLOPER II (JK-01) » 2.5 TD intercooler
- HYUNDAI » GALLOPER II (JK-01) » 3.0 V6
- MITSUBISHI » L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) » 2.5 D (K14T)
- MITSUBISHI » L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) » 2.5 D 4WD (K24T)
- MITSUBISHI » L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) » 2.5 TD 4WD (K34T)
- MITSUBISHI » L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) » 2.6 4WD (K33T)
- MITSUBISHI » L 200 (K7_T, K6_T) » 2.0 (K62T)
- MITSUBISHI » L 200 (K7_T, K6_T) » 2.4 4WD (K75T)
- MITSUBISHI » L 200 (K7_T, K6_T) » 2.5 D (K64T)
- MITSUBISHI » L 200 (K7_T, K6_T) » 2.5 TD 4WD (K74T)
- MITSUBISHI » L 200 (K7_T, K6_T) » 2.5 TD 4WD (K74T)
- MITSUBISHI » L 200 (K7_T, K6_T) » 2.5 TD 4WD (K74T)
- MITSUBISHI » PAJERO CLASSIC (V2_W) » 2.5 TD
- MITSUBISHI » PAJERO I (L04_G, L14_G) » 2.5 TD (L044G, L049G)
- MITSUBISHI » PAJERO I (L04_G, L14_G) » 2.5 TD (L044G, L049G)
- MITSUBISHI » PAJERO I (L04_G, L14_G) » 3.0 V6 (L141G, L146G)
- MITSUBISHI » PAJERO I Canvas Top (L04_G) » 2.3 TD (L043G, L048G)
- MITSUBISHI » PAJERO I Canvas Top (L04_G) » 2.5 TD (L044G, L049G)
- MITSUBISHI » PAJERO I Canvas Top (L04_G) » 2.5 TD (L044G, L049G)
- MITSUBISHI » PAJERO I Canvas Top (L04_G) » 2.6 (L042G, L047G)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 2.4 (V21W, V21C)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 2.5 TD 4WD (V24C, V24W)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 2.8 TD (V46W)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 3.0 V6 24V (V43W, V23W)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 3.0 V6 24V (V43W, V23W)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 3.5 V6 24V (V25W, V45W)
- MITSUBISHI » PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) » 3.5 V6 24V (V45W, V25W)
- MITSUBISHI » PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) » 1.8 GDI
- MITSUBISHI » PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) » 2.4 (V41W, V21W, V21C)
- MITSUBISHI » PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) » 2.5 TD 4WD (V24C, V24W)
- MITSUBISHI » PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) » 3.0 V6 (V23W, v43W, V23C)
- MITSUBISHI » PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) » 3.0 V6 24V (V23W, V23C)
- MITSUBISHI » PAJERO III Canvas Top (V60, V70) » 3.2 DI-D (V68W, V78W)
- MITSUBISHI » PAJERO III Canvas Top (V60, V70) » 3.2 DI-D (V68W, V78W)
- MITSUBISHI » PAJERO III Canvas Top (V60, V70) » 3.5 V6 GDI (V65W, V75W)
- MITSUBISHI » PAJERO PININ (H6_W, H7_W) » 1.8 (H76W, H66W)
- MITSUBISHI » PAJERO PININ (H6_W, H7_W) » 1.8 GDI (H66W)
- MITSUBISHI » PAJERO PININ (H6_W, H7_W) » 2.0 GDI (H67W, H77W)
- MITSUBISHI » PAJERO SPORT (K90) » 2.5 TD (K94W)
- MITSUBISHI » PAJERO SPORT (K90) » 2.5 TD (K94W)
- MITSUBISHI » PAJERO SPORT (K90) » 2.5 TD (K94W)
- MITSUBISHI » PAJERO SPORT (K90) » 3.0 V6 (K96W)
- MITSUBISHI » PAJERO SPORT (K90) » 3.0 V6 (K96W)
- MITSUBISHI » PAJERO SPORT (K90) » 3.0 V6 (K96W)
Articole asemanatoare:
- suport,trapez - IPS Parts
- suport,trapez - KAVO PARTS
- suport,trapez - KAGER
- suport,trapez - FEBI BILSTEIN
- suport,trapez - FEBI BILSTEIN
- suport,trapez - FEBI BILSTEIN
- suport,trapez - SWAG
- suport,trapez - SWAG
- suport,trapez - SWAG
- Suport, bucsa brat - ASHIKA
- Bucsa lagar, brat suspensie - BLUE PRINT
- Suport, bucsa brat - JAPKO
- Caroserie - KAISHIN
- Suport, bucsa brat - PATRON
- suport,trapez - STELLOX
cos de cumparaturi
Cosul este gol.

for facebook
Ultimele cautari
Sfaturi practice
Importanța amortizoarelor
Astăzi, rolul amortizoarelor nu este pe deplin înţeles. Mulţi şoferi, responsabili pentru întreţinerea maşinii, nu sunt conştienţi de funcţia lor şi nici cât de des ar trebui înlocuite.
Un studiu efectuat în Germania privind amortizoarele a determinat câteva concluzii interesante. Prima dintre ele ar fi, conform datelor strânse de la atelierele germane, că, în medie 50% dintre autoturismele verificate rulau cu amortizoarele în stare proastă. Datorită stării drumurilor, în Romania procentajul ar fi cu siguranță mult mai mare.
Importanța sistemului de climatizare
Pe vreme caniculară sau geroasă, climatizarea asigură un confort sporit, filtrează particulele de praf și polen, însă pentru o funcționare optimă este nevoie de o vizită la un centru specializat.
Cum ne dăm seama că sistemul de climatizare nu funcționează corespunzător? În general, ne confruntăm cu următoarele consecințe.