CATALOG PIESE AUTO
Selecteaza masina
cauta cod sau denumire
Produse universale
PRODUSE ORIGINALE
Produse promotionale
Denumire
Cap de bara
Cod articol
54009108
Producator:
METZGER
Unitate de impachetare:
1
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Partea de montare
interior
copy
CODURI OE: |
VAG 281419811 281415811 VW 113 415 811C 311 415 811C 311 415 811B |
Utilizat la:
- VW » KAEFER » 1200 1.2 (11)
- VW » KAEFER » 1300 1.3
- VW » KAEFER » 1300 1.3 (11)
- VW » KAEFER » 1300 1.3 (11)
- VW » KAEFER » 1302 1.2 (11)
- VW » KAEFER » 1302 1.3
- VW » KAEFER » 1302 1.3 (11)
- VW » KAEFER » 1302 1.6
- VW » KAEFER » 1302 1.6 (11)
- VW » KAEFER » 1303 1.2 (13)
- VW » KAEFER » 1303 1.3 (13)
- VW » KAEFER » 1303 1.6 (13)
- VW » KAEFER » 1303 LS,S 1.6 (13)
- VW » KAEFER » 1500 1.5 (11)
- VW » KAEFER » 1500 1.6
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1302 1.3
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1302 1.6
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1302,1303 1.6
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1303 1.2
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1303 1.3
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1303 1.6
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1500 1.5
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » 1500 1.6
- VW » KAEFER Cabriolet (15) » Karmann 1.3
- VW » KARMANN GHIA Cabriolet (14, 34) » 1200
- VW » KARMANN GHIA Cabriolet (14, 34) » 1500
- VW » KARMANN GHIA Cabriolet (14, 34) » 1500
- VW » KARMANN GHIA cupe (14, 34) » 1300
- VW » KARMANN GHIA cupe (14, 34) » 1500
- VW » KARMANN GHIA cupe (14, 34) » 1500
- VW » KARMANN GHIA cupe (14, 34) » 1600
- VW » KARMANN GHIA cupe (14, 34) » 1600
- VW » TRANSPORTER II bus » 1.6
- VW » TRANSPORTER II bus » 1.6
- VW » TRANSPORTER II bus » 1.7
- VW » TRANSPORTER II bus » 1.8
- VW » TRANSPORTER II bus » 2.0
- VW » TRANSPORTER II caroserie » 1.6
- VW » TRANSPORTER II caroserie » 1.7
- VW » TRANSPORTER II caroserie » 1.8
- VW » TRANSPORTER II caroserie » 2.0
- VW » TRANSPORTER II platou / sasiu » 1.6
Articole asemanatoare:
- Articulatie axiala, cap de bara - NK
- Articulatie axiala, cap de bara - sbs
- Cap de bara - JP GROUP
- Cap de bara - AUTOMEGA
- Cap de bara - SPIDAN
- Cap de bara - RUVILLE
- Cap de bara - BENDIX
- Cap de bara - QUINTON HAZELL
- Cap de bara - DELPHI
- Cap de bara - FEBI BILSTEIN
- Cap de bara - OPTIMAL
- Cap de bara - MOOG
- Cap de bara - SIDEM
- Cap de bara - SWAG
- Cap de bara - QH International
- Cap de bara - KAMOKA
- Cap de bara - DENCKERMANN
- Cap de bara - OCAP
- Cap de bara - A.B.S.
- Cap de bara - FLENNOR
- Cap de bara - JP GROUP
- Cap de bara - JP GROUP
- Cap de bara - KAGER
- Cap de bara - KAWE
- Cap de bara - FIRST LINE
- Cap de bara - RTS
- Cap de bara - DITAS
- Cap de bara - BORG & BECK
- Cap de bara - FRAP
- Cap de bara - NK
- Cap de bara - sbs
- Cap de bara - JP GROUP
- Cap de bara - PEX
- Cap de bara - SPIDAN
- Cap de bara - LEMFÖRDER
- Cap de bara - LEMFÖRDER
- Cap de bara - MONROE
- Cap de bara - QUINTON HAZELL
- Cap de bara - DELPHI
- Cap de bara - FEBI BILSTEIN
- Cap de bara - MAPCO
- Cap de bara - MOOG
- Cap de bara - SIDEM
- Cap de bara - SWAG
- Cap de bara - TRW
- Cap de bara - QH International
- Cap de bara - OCAP
- Cap de bara - A.B.S.
- Cap de bara - BIRTH
- Cap de bara - FAI AutoParts
- Cap de bara - KAGER
- Cap de bara - MASTER-SPORT
- Cap de bara - FIRST LINE
- Cap de bara - RTS
- Cap de bara - BORG & BECK
- Cap de bara - FRAP
- Cap de bara - VEMA
- Cap de bara - FORTUNE LINE
- Cap de bara - STELLOX
- Cap de bara - STELLOX
- Cap de bara - DEEZA
- Cap de bara - VEMA
- Cap de bara - RUVILLE
- Cap de bara - BENDIX
- Cap de bara - PEX
- Cap de bara - OPTIMAL
- Cap de bara - MAPCO
- Cap de bara - MEYLE
- Cap de bara - FLENNOR
- Cap de bara - KAWE
- Cap de bara - STELLOX
- Cap de bara - 3RG
- Cap de bara - LEMFÖRDER
- Cap de bara - LEMFÖRDER
- Cap de bara - LEMFÖRDER
- Cap de bara - MONROE
- Cap de bara - MONROE
- Cap de bara - DELPHI
- Cap de bara - TRISCAN
- Cap de bara - TRISCAN
- Cap de bara - NK
- Cap de bara - TRW
- Cap de bara - VAICO
- Cap de bara - TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- Cap de bara - sbs
cos de cumparaturi
Cosul este gol.

for facebook
Ultimele cautari
Sfaturi practice
Importanța amortizoarelor
Astăzi, rolul amortizoarelor nu este pe deplin înţeles. Mulţi şoferi, responsabili pentru întreţinerea maşinii, nu sunt conştienţi de funcţia lor şi nici cât de des ar trebui înlocuite.
Un studiu efectuat în Germania privind amortizoarele a determinat câteva concluzii interesante. Prima dintre ele ar fi, conform datelor strânse de la atelierele germane, că, în medie 50% dintre autoturismele verificate rulau cu amortizoarele în stare proastă. Datorită stării drumurilor, în Romania procentajul ar fi cu siguranță mult mai mare.
Importanța sistemului de climatizare
Pe vreme caniculară sau geroasă, climatizarea asigură un confort sporit, filtrează particulele de praf și polen, însă pentru o funcționare optimă este nevoie de o vizită la un centru specializat.
Cum ne dăm seama că sistemul de climatizare nu funcționează corespunzător? În general, ne confruntăm cu următoarele consecințe.